אין לך זמן לעצמך?

אנחנו מזמינים אותך להכיר את החיים ע״פ wizards

שירותים מנוהלים

שירות מודולארי וממוקד זה זה מסייע לכם להשיג את היעדים התפעוליים והעסקיים של הארגון באמצעות אספקת שירותים ופתרונות בתחום טכנולוגיות המידע באופן שוטף ויעיל.

השירות כולל ניטור ובקרה 24-7 באמצעות NOC ו-SOC מתקדמים, כולל שירותי ניהול רשת, עדכוני יצרן שוטפים, טיפול מיידי במקרה של תקלות, הטמעת כלים ושיטות לניהול ובקרה על המערכת לצורך התייעלות וצמצום זמן הטיפול. אנו גם מציבים מומחה כמנהל טכני מטעמנו אשר יתפקד כאיש הקשר המרכזי לכל צורכי המחשוב של ארגונכם.
 

מרכיבי השירות


מבנה השירות המוצע הינו מודולארי. אנו מציעים לבחירתכם את המרכיבים העיקריים הבאים:

מרכיב 1 - ניטור ובקרה מרחוק (מרכיב בסיסי הכרחי):



·       ניטור ובקרה 7*24*365 על כל המערכות שבחדר השרתים באמצעות מוקד ענן מהמתקדמים בעולם והמאוייש במאות מומחים וטכנולוגיות ניהול ובקרה אשר יותאמו ספציפית לסביבת המערכות של חברת הארגז.

 

מרכיב 2 - תמיכה בפועל במקרה של תקלות:



·       תמיכה במקרה של תקלות במערכות אשר בחדר השרתים. התמיכה בשלב הראשון  באמצעות השתלטות מרחוק מהמוקד ובתאום מול מומחי ויזארדס ויכללו במידת הצורך  הגעה לאתר וטיפול עד לפתרון הבעיה. התמיכה כוללת הפעלת ספקי שירות צד ג' של חברת הארגז במקרה הצורך.

 

מרכיב 3 – פעילות פרואקטיבית  



·       פעילות פרואקטיבית,  ביצוע בדיקות יזומות מרחוק לפי Check List המותאם במיוחד עבורכם והכולל בין היתר:

o      בדיקות לוגים וביצועים.

o      עדכוני תוכנה, בדיקה והפצה במקרה הצורך.

o      בדיקות לצורך ביצוע שדרוגים.

o      בחינת נהלי תחזוקה קיימים ועדכונם במקרה הצורך.

o      ייעוץ שוטף.

 

מרכיב 4 - מנהל לקוח טכני (TAM):



מומחה ויזארדס שיתפקד כאיש הקשר העיקרי מולכם ויבצע ביקורים ייזומים (2 ימי עבודה מלאים בחודש. ההיקף הסופי ייקבע מול הלקוח) באתרכם לצורך:

טיפולים שוטפים.
פגישות סטאטוס איתכם.
בחינת שיפורים ושינויים נדרשים.
מעבר על דו"חות תקופתיים.
בדיקת שחזורים מגיבוי (לפחות פעם בשנה).